tisdag 11 augusti 2009

Orken lyser med sin frånvaro.

Det här är min första vecka ledighet efter 6 veckors "sommararbete", jag arbetar när alla andra är lediga ;)
Visst mig inget emot!
Men när man hoppar in så där tillfälligt och är van att vara hemma så blir man en aning stressad av att man inte hinner med allt man vanligtvis brukar få gjort...
Därför hade jag ett fullspäckat schema dels för att vi åker utomlands nästa fredag , då det alltid är skönast att komma hem till välorganiserat hem efter semsestern.
Men självklart så blir jag sjuk istället......Typiskt!
Så här sitter jag nu med halsont, en rejäl växlning mellan att kallsvettas till att överhettas.
Tékoppen var den största jag hade i mina ägor, spara på energin med att gå färre vändor.

Nu ska jag vila mig en stund ihopp om att energin snart kommer tillbaka och att jag blir frisk..

Det suger att vara sjuk på sommaren!!

För nu skiner solen.....

Inga kommentarer: