söndag 2 augusti 2009

Sitt fint.

Självklart så kommer jag att göra det i min nya fiiiina stol!


Oootroligt svag som jag är för så var jag ju tvungen att ta med mig stolen hem...

Ska ju också erkänna att jag faktiskt velade fram och tillbaka om jag verkligen behövde...Hör ni Behövde! den....Varför ens tänka så??....
Men snabbt insåg jag (efter att gått ifrån den 2 ggr) att jag verkligen Behövde den!
Inte kan man väl någonsing få för mycket stolar hemma?!
Inte fina stolar varjefall..Hahaa
50 kronor var ju inget att bråka om heller....
Tror nästan att jag höll på bli sjuk där en sväng För guds skull jag lämnade den nästan åt nån annan!
Svininfluensan, orsakar den sinnesförvirring?! ;)

2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

viken fin stol! värsta fynder. aldrig lämna nått till någon annan vettu! tihi.

Pink Chocolatier sa...

hihi jo du det har du fullkomligt rätt i! ;)