tisdag 11 augusti 2009

Djävulens påhitt??!

Korsdrag....
Vem fasiken har kommit på den "klyftiga" idiot saken!?! Grrrrr...


Krachbabooom hörde jag...Flyger upp...


"va fan var det!"
Nej nej nej min lampa....
Jaha ljuvligt, suck....


Så här fin var min lampa från början...


Nu ser den mer ut så här.....



Ursäkta vårt urfula golv, korkmatta kan man ens få kalla det golv?! Snart ska vi väl renovera sovrummet då åker korkmattan ut!

Men vad lever jag med för olycka över mig?! Först slår jag sönder Ann~Sofis kanna (många många år sedan, men hon har inte glömt det...haha) sedan var det ju dags för Det här och nu händer detta.....Suck!

2 kommentarer:

Hos Syster Olga sa...

Ja visst blir man irriterad när saker går sönder,jag städade idag, som vanligt så river dammsugaren ner något!! idag mitt loppisfynd en stor glasburk med handtag väldigt gammal...förbannad, den rasade ner från pallen ner i klinkersgolvet gick i 2 bitar och lite till,det var bara att gå ner i källarn och hämta en papperkassa och plocka ner allt så fint där i,inget att försöka laga.
För nån vecka sen rev jag ner en vit stor ängel från högtalaren i v-rummet...Man blir sååå himla glad ju ! Jag ska nog sluta städa kanske...
Visst är det kul med förkylning,jag var sjuk förra veckan,inte riktigt bra än,känns som jag har fått ont i halsen igen...det var en rejäl förkylning som smittat de andra oxå...hoppas du blir frisk tills det bär iväg på semester...

Kram moster

Ann-Sofi sa...

Nä det glömmer jag aldrig hahaha...