lördag 14 juni 2008

Är det bara jag som är konstig lr är det någon mera som är likasinnande med mig?
Jag har lite panikångest över att sommaren redan har gått förbi o att vi nu är på väg in i den fruktansvärda hösten igen med enormt raska steg!!
Kan det bero på att det verkligen är den svenska sommaren som tyvärr har hittat hem till oss, med en gnutta sol, övervägande regn o den heldel stack moln o åskans dova muller som svävar ovanför våra huvuden...Ska det vara så illa, att den underbara super härliga värmen som var här i de fantastiska 14 dagarna verkligen bara råkade kika förbi av misstag?! Suck!

Hrrmm det är ju tur att man kan se något positivt just nu, alla dessa underbara frukter som man kan frossa i!

Mmmm smaskens...Jag sitter just nu o njuter här av en underbar Smoothie som är gjord på bara färska frukter!
Sååå himla gott!

Ingridienserna är:

1 st Kiwi,
1 st Persika,
10 st Svenska jordgubbar,
½ Honungsmelon,
3 st matskedar Vaniljyogurt.

Ner i mixern.
Häll upp i ett högt glas o njut!

Nu ska jag dricka upp min frukost sen ska jag ge mig ut på en promenad, om nu inte monsuregnet från Ludvika hinner komma ifatt oss hit...

Hej då!

Inga kommentarer: