fredag 13 juni 2008

Mina fötter värker efter en lååång dag på jobbet, åkte kl 5 o kom hem så gott som 12 timmar senare...

Jag var nära att åka till pizzerian o förstöra hela min duktiga dag utan några större fel steg med stor slaffsig pizza...Orken att laga mat fanns bara inte, Tills jag tog mig en riktig funderare...

Då fann jag Den!

Orken fanns!

Upp till affären, handla det som handlas skulle, laga mat o sedan njuta!

Det blev Pasta med skinka o en massa grönsaker..Mmmm jummy...

Klarade även av att slita mig ifrån cheesedoodels hörnan o godisstället utan något alls i min korg! Jiihooo till mig!


Råkade åxå snubbla in på kanal tv400 o gissa vad dom visade där!!?!!

Woowhii mowii...

Sex And The City - The Movie - bakom kulisserna!

Jag satt bänkad!

Jag njöt utav varje sekund!

Jag fick GÅSHUD!!


Jag ÄLSKAR!!


Därför måste jag bara slå mig ner i sängen med min nya AlltiHemmet o mina älskade underbaraste fyra vänninor för en dag i NY!!


Bye bye!

Inga kommentarer: