fredag 20 juni 2008


Midsommarfirandet är på gång från alla håll men själv sitter jag här frmaför lilla datorn..
Nää jag ska självklart åxå fira midsommaren men efter flera låånga dagar utan varken tv kanaler lr internet så har jag just nu svårt att slita mig..tihi...Det är svårt det där när det krachar o ingenting fungerar, snyft...Man är ju sjukligt beronde av dessa två tidsfördrivningarna...
Vilken jäkla tur att amn har Sex And The City Boxen!

Hur som helst åter till midsommaren så har vi sett solen små små strålar lite snabb men annars så blåser det kanon mycket o regnet öser ner med jämna mellanrum...Medans jag sitter här just nu så ser jag ett enorms svart elakt moln som kommer sakta emot oss, SUCK!
Vart tog sommaren vägen??! Jag vill åka utomlands!!!!! Ta mig härifrån..någon??! Nähä...
I denna tuffa sommartid (sommar utan sol, är en tuff tid)
tröstar jag mig med att våra älskade svenska Jordgubbar har anlänt, Mmmmyummymummy vad gott!
Man kan mummsa i sig hur mycket som helst..Men jag måste spara mig ska ha lite till min smaskiga Tiramisu som jag ska göra till oss som efterrätt senare ikväll...
Det blir grillning hemma hos Mor min med nära o kära, med lite smaskig mat, efterrätt och något gott att dricka...Myyysigt...

Nu ska jag kila!

Ha en underbar midsommar och jag hoppas ni har lite mer sol än vad vi har!


Inga kommentarer: