torsdag 12 juni 2008

Hrmm efter en månad med ledighet så ska jag nu ta mig själv i kragen o hjälpa till lite extra på mina föräldrars restaurang i morgon..

Det är nämligen så att dom ska på skolavslutning för mina små syskon så då behövdes jag...


Oj Oj Oj Oj o jag ska kliva upp halv 5 i natt ( morgon enligt några) men för mig är det mitt i natten!! Ohh my guu! Sååå trött himla himla trött man kommer vara..


Så snart är det läggdags för mig, ska försöka komma i säng i tid så jag inte är en zombie imorgon/ natt..tihi...


Nu ska jag kila in i sovrummet o slå på mina älskade fyra vänninor, SATC..
Älskar att ha boxen!
Rensa ur en av våra skrubbar som jag har fyllt med alla mina triljoners kilos buntar med tidningar...

Kärleken min är lite putt på mig för att jag har beslag tagit så gott som ALLA våra garderober i heeela stora huset o framför allt att jag har tilldelat en hel till bara mina tidningar medans han trängs inne i en lite tiniwini garderob utan några som helst hyllor...hihihi..

Så jag ska väl försöka göra plats åt honom då..tihi..


Pssst..Jag ska bli lika vacker som allas underbar Desperate Housewives Eva Longoria..(Försöka)




Mitt hår genomgår just nu en smärre förvandlig med lite färg, gyllen chokladbrunt..Vackert!

Sedan har jag djupa funderingar på om jag ska permanenta mitt hår, större lockar inte smått kraffs a la´ the 80:s!!

Mer a la´ Ashley Olsen...

Min längd är i stil med denna bild så något mitt emellan dessa två...






Underbart!

Inga kommentarer: