fredag 6 juni 2008

5 timmar, 2 kladdkakor, 2 Tiger kakor, 2 Silviakakor, 1 STOR plåt med rabarberkaka senare tror jag att jag har fått värmeslag av att stå i köket...

Termoterern visar ca 30 grader ute och jag har inte varit utanför dörren en enda gång på heeela dagen men jag kan ju inte klaga på att jag inte har haft värme...

Att stå vid spisen i 5 timmar non stop med den värmen ute + värmen från ugnen och spisen så har jag nog fasiken 55 miljoner grader inne...


Nu ska mitt nattlinne åka av o på med bikinin och sommarklänning, iväg åka på en super snabb tripp till Nisses för att kika efter ett vädringsställ till i morgon och sedan blir det ett stop hos Mor min och ner i Poolen!!


Sedan får vi ser hur dagen fortsätter!


Ha en super bra fortsättning på denna underbara dag!


Psssst! Jag känner mig så kär!! La la la la la la la la la la la la la laaaa!




XOXO

Inga kommentarer: