lördag 21 november 2009


Just nu sitter jag vid köksbordet och syr änglavingar, annat smått och gott med min kaffekopp...
Men samtidigt känner jag ett partysug, speciellt när jag hör bra låtar..Då triggas partyt igång i mig....
Saken är nog att det snart är slut festat för min del ett tag framöver...Eller önskan och hoppet finns där att det snart ska vara slutet och måste jag därför passa på nu medans jag kan?!








Innan det snart är försent och det dröjer måååånga månader tills möjligheten finns igen?
Äsch shit the same, bio platserna är redan bokade för ikväll..
Det blir inget mindre än Twilight-New Moon och partyt får jag se om jag hinner med annars var väl det ingen större förlust...
För vem motstå Edward Cullin....
Jag vet hur fjortis är det inte att "kära" ner sig i en roll figur vid 24 år ålder?! haha!
Men det är inte hans utseende som gör det, utan blicken och hans rollfigur!

Den utstrålar en busighet (är det enbart för att han är vampyr och kär?) som ger ett pirr i magen som man själv blir påmind om den förbjudna kärleken...
Den som gav ett ha begär av mer!
Mer spänning, större upplevelser och mer av just den blicken...Alla har vi väl varit där?
Mitt uppe i den Obegränsade och förbjudna kärlekskarusell som gav oss ett rejält pirr i maggropen!?
Ni som inte sett filmerna, kika nu....Visst påminns man om något?
Eller är det bara jag...Som är helt knäpp? Hihihi


Inga kommentarer: