fredag 27 november 2009

På min väg in i drömmarnas dal......

Tar jag mina steg (på väg till sängen alltså) dagen i dag har varit fullspäckad med en massa aktiviteter, men ändå känns det inte som jag har kommit någon vart alls :O
Inget pysslade har jag hunnit med heller...Buhuhuu snyft......

Och kära nån det är redan första advent på söndag!!

Jag har inte ens hunnit att tänka tanken att börja med jul pyntningen här hemma, det är ibland svårt att hinna med både butik OCH hemmet......Huvudsaken är väl att butiken är julfärdig tills söndag sedan får jag ta hemmet där efter ;)
En sak har jag hunnit med som jag är mycket nöjd med och det är att inhandlat något som jag länge velat haft....Men av en vanlig anledning som ofta ploppar upp i mitt huvud när det kommer till inredninsshopping...


-"Vad ska jag ha den till eller var ska jag göra av den?"


Men nu slog jag till!


Det blev ett stort ekollon i fattigmanssilver!


Det är ju bara sååååå fint.....Jag är förälskad!
Nu återstår det bara att hitta en plats åt det, men får ta det en annan dag....


Nu är det stigen i drömmarnas dal som gäller för min del.....




God natt

Inga kommentarer: