torsdag 12 november 2009

I denna stund.....

Myser jag i soffan under täcket......Så trött, så trött....Förstår verkligen inte hur det kan komma
sig men dom senaste dagarna har jag varit tok trött!
Emellan åt känns det som att jag ska falla ihop i sömn på studds, helt sjukt!
Hoppas verkligen att det går över snart, jobbigt att glida runt som en sengångare...haha
Men jag har hittat något som kanske ska göra bot mot min sömnighet? om inte...Varjefall förgylla en fullt redan mysig torsdagkväll...Mmmarabous nya smultronchoklad och hallon te...Mmmmm så ljuvligt gott!


Nu ska jag gotta i mig en ruta till och sedan kika på lyxfällan....Min undran är hur fasiken kan man spela på sig sådana skulder som kvällens kille!?!?!?? Shit säger jag bara! :O
Tur är väl det att jag inte har några pengar som går att spela bort....Hahaha! Tur i otur ;)
God natt på er

Inga kommentarer: