söndag 8 november 2009

Bloggtorka

Dagarna flyter på och inte har jag särskilt mycket till över här.
Idag var vi iväg på en väldigt mysig utflykt, si så där en lördag...
Inte alls det lättaste att få till när vi endast är två stycken som arbetar och öppet på lördagar...
Men tacka vet jag svärmor som ställer upp med lite hjälp ;)
Vi vär nämligen iväg till Norberg.
Där blev det ett besök på ljusbutiken Klockargården, tittade in hos inredningsbutiken Hemma hos Alice och Självklart så blev det en lång och mysig fikastund på Elsa Andersons cafe.........
Tack så hemskt mycket ♥ för en trevlig utflykt!
Ja annars så...Vad gör jag då tro?

Joo vi försöker planera inför julen både vad det gäller tankemässigt, pyssel och för butiken.
Vi har en hel del på gång och jag själv med...Symaskinen och ugnen kommer att gå på högvarv inför den kommande julen...Mysigt!

Om allt faller på plats så som jag vill så blir det kanon!

Men tyvärr har jag tappat bort lusten och orden så därför kommer jag här med lite fönstershopping.
H&M news och en smygtitt i min pysselshoppings påse.






Nu är det däremot sov dags, gubben och pannkakan ligger redan och snarkar och är sedan länge bortflugna in i drömmarnas värld.

God Natt då.

Inga kommentarer: