onsdag 23 september 2009

fit for fight.


Yeay i morgon är jag medbjuden på träningspass...Inte bara ett utan TVÅ....
Hur fasiken ska det gå!?!

Det första passet är pilates och den andra var något nytt (om jag fattade rätt?), cirkelträning? Självklart ville jag följa med!

Jag har inte testat något utav det tidigare, men har alltid varit nyfiken på pilates (har ju en boll liggandes i graderoben) och yoga men har inte haft någon att gå med :(
Va fasiken just nu har jag inte råd med något dyrt gymkort så blev super duper glad över inbjudan!!
Iiiiiih men jag känner redan träningsvärken som kommer att kännas på fredag...
Haha jag kommer säkert att dö....Jösses......

Duktig har jag varit i dag också....Powerwalk i solen på 1 timme ;)


Nu ska jag däremot inte vara lika duktig, med ett glas coca cola ska nu njuta av säsongspremiären av Grey´s Anatomy.....



Blockcitat



Natti Natti på er









1 kommentar:

Vanilla sa...

Tack snälla du för fina kommentaren på min fakeacake.blogspot.com
Är inne på min vanliga nu som du ser!
Oj du jag vet inte vad exakt du vill veta men på bloggen har jag skrivit allt jag gör. Recept på icing är kristyr i kokboken fast tredubbla till en cupcakes ex
Fakebär är svåra att få tag i nu men jag ska sälja lite senare när jag betsällt.
Du ser att alla fakecakes är olika av olika matrial så läs in dig på en som du vill testa att göra för ibörjan blir man ju sån att man vill göra allt och vill veta allt men då snurrar det i huvudet;) börja med en och så kan du fråga sen om du stöter på problem el så..

Lycka till nu