torsdag 24 september 2009

Spagetti armar och ben.

Jösses en sån hemsk träningsvärk som lurar runt hörnet för mig!
Armar och ben känns så fruktansvärt tunga och jag har hittat muskelpartiet som jag inte trodde fans...Hahaha


Pilatesbollträningen var otroligt jobbig, där gjorde man fler övningar som inte vanligtvis brukar göras här hemma...Dom där bollarna är i rullning hela tiden!


Men så himla roligt!!


Cirkelträningen var även den påfresande på sitt sätt, rullning mellan maskinerna, 30 sek. på varje moment sen vidare...Styrketräning blandat med kondition...Mmm roligt roligt....


Nu är jag riktigt riktigt trött.........
Men DUKTIG........


1 kommentar:

Fake cake sa...

Jag är den enda här i sverige som har förklaring på fakecakes.
Alla gör jag i kristyr som jag spritsar, karamellfärg.
Du spritsar en maräng helt enkelt bara.
Jag har skrivit i bloggen om det väl?!
Ska förklara bättre på bloggen när jag gör nästa gång.
Nu gör jag tårtor och cupcakes mest men det är kristyr också.
Nä fråga på bara:)

Kram Lotta