tisdag 22 september 2009

Hösten.....Är du här nu?

Vädret var inte särskilt vackert idag inte...Usch och fy så kallt det har vart.....
Jag har ägnat min dag åt omflyttning och småstädning, både här hemma och på bokhandeln.
Egentligen hann jag inte alls med allt som jag ville och hade planerat men....det sägs ju att det kommer en ny dag i morgon ;)

Så jag får väl ta det då...

Har nämligen många pysselprojekt på gång, än så länge befinner sig det flesta av projekten ännu i min hjärna men jag ska påbörja dom....Snart!


Det här är något som jag har jag påbörjade i går kväll..........
Någon som kan gissa vad det ska bli?



Annars har jag suttit med tradera, precis heeeeela kvällen....
Förstår inte alls vad det är för fel på datorn...Men den är så seg att jag snart dödar den...Grrrr!

Men jag vägrar att ge upp....Nu hade jag bestämt mig för att lägga ut lite och då vill jag få det gjort..

Men nu är det klart för ikväll och är ni nyfikna på vad jag har......
Tryck då HÄR!

Inga kommentarer: