måndag 18 maj 2009

Schkaaaaadad av Mayhemmmm.....

Första gången jag hörde den här låten var det ingen hitt i mina öron.
Jag var svårflörtad vad gällde denna låt.....

Men ack och fy skäms på mig vad fel jag hade!
Efter att ha tillbringat helgen med Ann~Sofi och Sabina så är jag nu också fast i Mayhemmmm!!


Men efter att jag hade fått förklarat för mig vad jag gjorde för fel....
Måste ju vara HÖÖÖÖG VOLYM!



Nu kan jag inte sluta istället, så jag kan inget annat göra än att fortsätta digga sönder min nacke och vifta höfterna ur led till denna låt...


Tackar gör jag Ann~Sofi för den tvättäkta discofreaken hon är ;)

Nu ska jag fortsätta att rocka loss till Mayhemmmm tillsammans med dammsugarennnnn..............

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Haha tack! :) Splankkiii Du vet att det blir Mayhem... tihi... Japp hög volym så man kan känna basen durra i bröstet haha.... BBzzzzzzz...