fredag 15 maj 2009

Dagens Stil&Snygghets Poäng går till..............



Lindsay Lohan....

Som bär dom super snygga Acis Wash Ripped Jeansen från Balmain.



Har alltid varit riktigt svag för batik!!


Redan under högstadie åren, -99 tror jag?, blekte jag mina allra första batik jeans och med det så var jag den enda häromkring som hade sådana byxor..

Jag Älskade Det!!!

Dessvärre blev byxorna mycket sköra efter all blekning, från mörkblått till vitt....Så dom spräck och där med lappade jag ihop dom..Det i sin form blev bubbelrosa lappningar i form av ringar..Hahaha

Men en dag när jag skulle ta på mig dom, hmm ja då hade min mor kastat dom!!!!!!!! Snyft..

Blir nog till att leta reda på ett par oldies och lägga dom i blekning....... Japp det ska jag!! :)






2 kommentarer:

Anonym sa...

SJUKT snygga!!!! men tyvärr så skulle jag inte ens få i underarmen i dom... hahaha

Anonym sa...

FÖRRESSTEN råkade snubbla in på BIKBOK´s hemsida... det finns ett par snygga jeans där ....