onsdag 6 maj 2009

Mot min egna vilja...

....Lyckades jag ta mig och Panii ut på en morgon promenad, efter en natt med mycket dålig sömn (D. snarkar som tio karlar tillsammans, drygt att vara täppt i näsan..Haha) till slut var jag tvungen att bädda ner mig i soffan pga sömnbrist...
Så piggheten lyste med sin frånvaro i morse...Tihi

Men nu sitter jag här med trötthetsvärk i benen, Skööööönt!

Mina nya skor är hel skumma, för när jag går i dom blir jag helt slut i benen på en gång.
Sulorna är så mycket mjukare än mina tidigare skor så på någotvis "studdsar" det när jag går...

Känner mig som en Bumbibjörn som kommer gungandes...Haha




Men det kanske så det ska vara med ett par bra joggingskor..... :)

Ajaj jag antar att det är en vanesak, snart känner jag väl inte av det och det är bara utomstående som ser hur jag studdsar fram på promenaderna...Undrar om det syns att jag gungar!?!

Hur som helst så har jag inte tid med det här längre!
Ska åka med mor och kika på lite blommor att plantera och har massor att göra nere på bokhandeln......
En massa nya barnböcker har anländt (min älsklings hörna!) och två stora kartonger med "leksaker"- mer i form av skrivblock och pennor, men lika roligt för det :)

Inga kommentarer: