tisdag 5 maj 2009

Det knepiga vädret fortsätter...

.....Urk vilket uttråkande väder det är idag också...
En salig och obehaglig blandning av höstkalla vindar och regn med solglimtar tittandes fram emellan åt...
Uäck, jag som faktiskt vill ha värme!

Istället för att göra det jag hade planerat, som att klippa klart syrenhäckarna och måla om lite grejer så får jag nu styra om när vädret suger.


Städning får det väl, tyvärr, bli....


Hoppet om vackert och soligt väder får leva vidare till morgon dagen......
Städningen har ännu inte kommit igång, istället sitter jag här med en sysselsättning av klipp och klistra...

Till dagens önskeväder hade önskeklädseln gärna fått sett ut så här....
Lagomt somrigt med en skön blandning av stilrent,folklore & lekfullt....
Nice

Allt utom glajjerna, som för övrigt är från Asos, är från H&M.


Men nu var det dags...
......Dammsugaren här kommer jag!!

Inga kommentarer: