onsdag 6 maj 2009

Det börjar Hända saker!!!!!

Nu jäklarenamma så har jag fått mig ett resultat fast än vågen visar ett ynka - kilo så visar kläderna något annat!!!

Jag fick igen knappen!!! Gahhha hahahahahaha!
Har nämligen ett par fornarina favvisar som förvisso är något större än mina andra favvojeans, men dessa är de första bevisen på att det går åt rätt håll...
Det började med för någon vecka sedan att jag fick upp dom över rumpan men inte igen dom, saknades 1 cm innan knappen gick igen...
Drog en lösning som gravidknep-gummisnodd kring knappen...Tihi

Men nu jäklar så får jag igen dom! Jihooo!
Visst sitter dom lite trångt och magen blir en bula men den är nog snart borta!
Det är på rätt spår och jag är så jäkla DUKTIG!

Tihi Ursäkta skrytmånsen men kan inte hejda mig, är ju LYCKLIG! :)

1 kommentar:

Lotta sa...

Sv: Hejsan! :) Va kul att du hittade till lilla mig :) hihi. Och tack så mkt :) Ha en fortsatt trevlig dag du oxå! :)