fredag 13 mars 2009

Knackar döden på min dörr?! Hahaha

Idag har min dag flugit förbi i en väldans fart.
Började dagen med träning och en rejäl fundering över min hälsa :) jag gjorde nämligen ett test där jag fick resultatet av att vara grovt överviktig med risk för ♥/kärlsjukdomar med följder som en för tidig död.. :(
Hahaha några extra kilon visste jag ju om att jag bar på..

Men inte att det vara sååå farligt, det hade jag inte en aning om...Gahhaaaa!
Hur som helst nära döden eller inte, NU måste jag försöka ta tag i det där hela på dödligt...Hahaha dödligt....allvar.
Har därför skrivit en lite plan för mig själv till mig själv med delmål och ett mål mål, får se hur detta kommer att gå....
Men ska lova mig själv att göra ett tappert försök åtminstonde :)

Men förutom detta så har jag hunnit umgåtts med Sabina och hennes dotter B. vi bakade cupcakes (var duktig, åt bara två stycken) till deras kalas som äger rum i helgen, då Sabina faktiskt fyllde år igår.
Gammeltanten :)

Och nu på kvällkvisten var jag i full gång med att rita mönster på en kommande jacka åt mig själv, känns bra att försöka ta tag i min sömnadskunskaper igen...
Var på tiden att göra något mer avancerat än lampkjolar, tihihi.
Efter att ha legat på vardagsrumsgolvet och ritat mönster känner jag värken i både knän och armbågar men nu är har jag bara ett ställe kvar att krypa upp i....det är Sängen..




Natti Natti på er


Inga kommentarer: