lördag 14 mars 2009

Kvällsmys med mat och mello.

På kvällens mysmeny är det en inbokad middag för två bestående av potatisgratäng, fläskfilé med min, farmors :) mycket omtyckta grönpepparsås.
Till efterrätt blir det vaniljcupcakes.
D. var mycket sugen på det och bad så snällt om jag inte kunde baka lite ikväll...
Gahhaa tur var väl det att jag klämde in e1 timmes powerwalk idag ;)

Ska ni se på Melodifestivalen i kväll?


Mina känslor är delade när vi kommer till detta spektakel, tycka om eller att inte tycka om??!
Kan inte riktigt bestämma mig men eftersom "alla" andra verkar titta på det så måste väl jag också göra det ;)
Har kikat dom senaste tre helgerna och då måste vi ju självklart se på finalen :)

Vilka är era favoriter?

Jag har nog två stycken...hmm eller var det tre?
Hrmmm var det jag som inte ens gillade melodifestivalen!?!Hahaha

Alcazar är ju såå melodifestivalen för mig, neon, glitter och fart..Tihi mitt i prick!



Men den här är ju också trallvänlig.....?




Gick Lili&Sussie ens till finalen?!?
Hahaha noll koll men en favvis :)





Men D. har en helt annan favvis, håll i er nu! Snälla Snälla Snälla!



Visst efter att ha hört den miljoner gånger på radion kan jag nästan, bara NÄSTAN! erkänna att den är liiiiiiten bra eller kan det vara att mina känslor är sådana för ett den etsar sig fast i min hjärna...Aaaahaha snälla snälla ta bort!


2 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Helt fel jävla låtafan vann!! tyvärr blir det ingen vinst i eurovision i år heller då... Alcazar skulle ha kammat hem vinsten åt sverige. Nä men skicka dit en hysterisk kärring som mummlar något som bla blaa blaa laaalaa... Haha...

Pink Chocolatier sa...

Hahaha aaa den där kan man ju inte ens sjunga med till....Lalalalalaaaaaaaa glurp host host där svalde man tungan åxå...Näää fel låt vann, helt klart! :(