fredag 20 februari 2009

Zzzznarkiifilinkiidish

Så himlans trött efter en natt fylld med ångestattack som resulterade i en kaosartad natt utan en gnutta sömn, upp med tuppen före klockan (mitt i natten) 05,00, iväg till "jobbet", gästade hos mina föräldrar på restaurangen...
ZzZzZz är min status just nu....



Ändå sitter jag här halvsovandes och rycker i takt med all gammal discomusik....



Partyfilinkiin i mina discoådror flödar, i morgon stundar det förmodligen discodans för min del...



Om jag säger, 16/17!? år, Gästis, garderoben, efterstängningsdags, städning och liiite för mycket gratis att dricka...
Någon som minns?! Hahaha oooohhooohh i wanna touch the sky!



Paaarty, paaarty...




Kan hålla på i evigheter....Hahaha

BzzzBzzzBzzzBrrBrrrr....




1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

OOOoooooohhhaa I wanna touch the sky... tihi det lät bekant (: varför ångest? va det int ikväll det va affasi? Kram