måndag 23 februari 2009

Ny vecka, nya tag...

Gårdagen var mycket slitsam, herre guuu, och ZzZzZzZzömn stod högst på listan att göra....

Men nu är det nya tag, en ny dag och en ny vecka är på intåg...
Sysselsättningen för dagen har varit småplockning här hemma...

Jo, bildernas mysfaktor försvinner när blixten måste vara på, för utan denblir ju bilderna så himlans mörka ....suck!

Jag har plockat om lite i köket, jag hade lite nya kaffekoppar bl.a den rosa med tre små fötter, i skåpet som inte har fått tittat fram tidigare...


I fönstret har jag satt fram en av mina två vackra lampfötter med den tjusiga skärmen som är ett brakfynd på loppis, 60 kr för två...



Det super fiffiga med dessa skärmar är att jag har precis likadana i strl XL i vardagsrummet, kompismatch! :)

Nu ska jag äta mat, mitt i natten, men vi har faktiskt haft fullt upp med att skylta byn inför morgondagens bokrea :)

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

Mysiga bilder, tycker dom vart bra! Såå söta kaffekoppar det passar din "muffinsstil" har du gjort nå mer virkade godbitar(:? Vart det nå Vifta på händerna i lördags? Daniel på mingelbilderna.

Kram