torsdag 19 februari 2009

Skatbo...

Med inspiration av Ashley Olsen..............
.........Tyckte jag i april förra året att det var snyggt med den rufsiga knuten..Oj så jag saknade min!
Visst kan det vara snyggt, ibland MEN inte varje dag!
Nu har mitt hår växt ut och det har blivit en längd MEN nu är jag ändå inte nöjd..
Haha att det aldrig ska duga...


Nu är DEN DÄR tofsen tillbaka...igen.... - Lillasysters ord....

Även hon är mindre förtjust i den efterlängtade tofsen (som jag inte förstår att jag längtade efter??!) så åter igen vill jag ha förändring!

Men den här gången blir det inte att ta till saxen utan nu är det dags för permanenten! Hahaha

Direkt jag får pengar över....

Bär det av med raska steg till frisören!

Big Curly Hair.............Here i coooome!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det e skitsnyggt .. såg du barbie modevisningen? (på aftonbladet tror jag det va)och du har ju sååå tjockt hår naturligt, så du behöver ju inte sätta löshår heller .. skulle oxå vilja ha långt ...

Pink Chocolatier sa...

Nää det har jag missat! Måste jag spana in :)
Aaa tack dte var snällt, blir nog att spara ut det och locka det :)