lördag 10 januari 2009

Rastlös som attans försöker jag slita mig ifrån allt och koppla av i soffan med D. och Pancake men attans vad svårt det är!
Dels så är jag sååå himla rastlös, sedan är mina tankar inne i mitt pysselrum och svävar, började nämligen idag och rensade ur en av skrubbarna där det fanns en hel jäkla massa skit!! Usch så tråkigt att rensa men det har ju inte gjort sedan vi flyttade in...
Allt har bara östs in där...
Så nu måste jag göra plats åt mitt pyssel/sömnads material......


Men nu ska jag väl ta och göra ett nytt försök och sitta vackert och lungt i soffan....
Som D. har väntat på att denna film skulle visas på tv1000 kanalerna..
Tydligen en stor favvis från hans sida, som jag knappt minns att vi sett :)

Men nu ska jag vara snäll mot honom, han som bad så snällt att jag satt med och myste till filmen....


1 kommentar:

Hos Syster Olga sa...

Hallå!
Vad kul att du lämnar lite fotspår..jag är inte heller så duktig på att göra det,men jag kikar in nån gång varje dag och tittar om det dykt upp något nytt på din blogg... Åh va du tränar å står i...jag har ångsest,usch så man ser ut,skulle vilja börja simma jag oxå,men jag kan inte visa mig i badkläder..herregud allså...måste ju sluta med godis å småätande,detta funkar inte !!
Snart får vi se en vältränad kropp på din blogg da...haha vi måste ju få se resultatet...

Kram Outi