fredag 9 januari 2009

Jag har ätit min första semla idag, då jag och Kärleken var och fikade......

Mmmm mums, vad gott det var, men jag avskyr mandelmassan så därför är jag överlycklig när vanilj varianten finns! :)

Tur är väl det att jag har kommit igång med simningen igen, fyra ggr den här veckan redan och i morgon förmiddag ska jag åter till simhallen....
Minst 65 längder har jag bestämt mig för :)
Klarade 55 igår.....
Så det hela måste trappas upp allt eftersom, tänk nu på att jag inte har simmat på över ett år!!
Evigheter sen, usch då....

Får se hur det går, lilla syster W. ska med och träna på sin simning så då måste ögat hållas på henne, så inte lika avslappnande men ack så mysigt det är....
Roligt med ett gemensamt intresse :)

Nu ska jag gå och mysa i soffan...

Natti Natti på er



Inga kommentarer: