söndag 11 januari 2009

Gusch det här är röran jag ställde till med igår kväll....
Meningen var ju att jag bara skulle plocka i ordning lite så jag kan bli klar med rensningen av garderoben...
Äsch det gick åt pipan...
Hur jag än gör så lyckas jag hela tiden att röra till det dubbelt så mycket!


Nu är det säkrast att jag tar tag i det här, för det finns dessvärre en massa annat att göra här hemma ändå..

Plocka undan julen, kanske på tiden??! :)


Idag ska jag förmodligen inte simma något, känner mig lite trött i kroppen....
Va fasiken, efter att ha varit soffpotatis i evigheters evigheter så måste jag väl ta det lite lungt så jag orkar fortsätta...Tihii

Hela 75 längder körde jag igår...
Riktigt stolt över den här latmasken ;)
Imorgon har jag planerat in aerobics och simning, får se hur det går! ;)
Hmm precis när jag sitter här och talar om att inte simma så ringer mor...
Hon och W. var sugna på att simma, då W. tog en hemmamysa dag i pyjamasbyxor igår så var hon inte med mig....
Funderar en sekund, det blir nog ingen vilodag idag, en liten simtur eller lite plaskande blir det förmodligen MEN inget lovar jag....
Först bjuds det på älgstek hos mor...
Smaskigt gott gott!

2 kommentarer:

Hos Syster Olga sa...

Halo,smakade det bra med älgstek ?
Å till badhuset var ni oxå va...tihi du är flitig du.

kram Outi

Karin sa...

Heej!!
Vad gott med älgstek!! Alltid trevligt att äta med familjen :-)
Bor din mor i samma hus som när vi var "unga"? Har för mig att ni sålde det?
Kram