måndag 19 januari 2009

Gårdagen var mycket inspirerade och en massa smaskinfo fick vi med oss från mässan...

Men framför allt så var det hur trevligt och mysigt som helst att jag och D. åkte iväg, utanför dalarnas gränser på en lite utflykt...

Även om dagen var en ganska stressig med hur mycket promenad som helst, hela kroppen värker på mig så hade jag jätte roligt med D.


Det mest negativa med att ha problem med rygg och svank är att jag ofta får stora problem att klara av den promenad som erbjuds på formexmässorna...Pust!

Så här sitter jag nu med en förfärlig värk i hela svanken som strålar ner i högra skinkan...Buuhuu stackars mig....


Så lite tröstfönstershoppingonline har jag haft för mig....

Fann två supersnygga t-shirts som jag ska beställa när jag får pengar (om jag någon gång kommer få nå pengar!!?! förbannade försäkringskassan!)

Heidi says, Fuck Off !

übersnygga Kate Moss!

Men nu ska jag nog försöka ta tag i något pysslande, för jag håller på att bli tokig på riktigt att inte ha någonting att göra på dagarna!! Bläähää!

Och föresten hur kom det sig att det är värsta snöstormen ute!

Ahahahaaa jag som trodde det var vår snart??!!?! :(

1 kommentar:

Hos Syster Olga sa...

halo...
Nu har jag kastat ut databordet..ops!
Tog upp klaffbordet i stället och ska ha datorn på den...men nu vart det tomt nere istället...haha
P Kommer att bli galen,för nu står det möbler på altan igen som ska till återbruket,jag hatar allt som heter kontorsmöbler,klumpiga fula bord och kontorsstolar..Urk!
Nu står det en fin obekväm gammal hård vit stol som är klädd med fint rostyg,det är bara min rumpa som klarar av att sitta på den längre stunder ..hehe Man har väl shabby chic rumpa haha elle vad säger du ?
Vad tråkigt att du fick ont i ryggen efter gårdagens utflykt,beställde ni nåt kul ?

Kram Moster