tisdag 20 januari 2009

När rockade ni rockring sist??!
Idag var första gången på säkert, ja vad ska jag slå till med, minst 10 år som jag rockade rockring...

Men denna gång i luften utan en verklig ring....Känns ganska fånigt till en början...Tihi

Finns nämligen på Wii Fit, jag kan tala om att det känns i varenda muskel i magen efteråt..
Hihihi hur roligt som helst!!


Finns två nivåer, första rockas det bara åt höger i 1 minut åt gången och i super rockstadiet 3 minuter åt gången, där kammade jag hem heeela 500 poäng! Jihoo! Så rockas det åt båda hållen! Kan ju konstatera att jag är bäst åt höger men visst vänster det gick det med....

Det gäller verkligen att rulla med höfterna, ju fortare och ju fler ringar man har samtidigt desto mer poäng... :)


Men jag blir som en barnrumpa igen när jag ställer mig på den där brädan..

Det är super duper kul!! :)
Snacka om att dom har kommit på en bra idé med ett tv spel och träning i ett!
Jag tror jag och små syskonen stod på den där brädan i 1 ½ timme tillsammans...Tummen upp!




Hörrni "A" och "S" det skulle vara något till förfesten på Lördag ;)

2 kommentarer:

Therese sa...

hum! mamman har pratat om att köpa en fit bräda.. men nu blir jag nästan sugen på att köpa en egen!

Ann-Sofi sa...

Hihi... ja det skulle nog vara skojjsigt men vi fassnar nog alla tre framför spegel och trängs tihi(;