lördag 17 januari 2009

Var är GLAMOUREN i mitt liv!!??!!?!?!?!!!
Varför har pyjamas eller mysdressen blivit det enda klädesplagg jag äger och har??!
Ska inte ens tala om min sminkväska...Hmmm äger jag ens en fortfarande eller har den lämnat mig??! ;)

Nu är jag sååå himla förbannat jäkla trött på att bara sitta hemma, utan någon som helst utgångspunkt för vart jag ska börja ta tag i mitt liv....??!
Kommer jag någonsing att få ett jobb? Eller ska jag återgå till skolbänken och i sånt fall...

Vad vill jag bli när jag blir stor?

En sak vet jag...
Jag vill göra fina människor ännu finare ;)

Jag vill ha lite mer Glamour i mitt liv.......!


........Ja så kändes det i morse när jag klev upp ur sängen...

Vaknat på fel sida av sängen tro??! ;)


Allt blev och kännas bättre under dagens lopp....
Jag var iväg och simmade, första gången på 5 hela dagar...
Guuu så himla skönt det är precis när man kliver i vattnet och tar dom första simtagen...Befrielse!
55 längder blev det idag...Inget vidare men jag ville inte ta i för mycket med tanken på att jag inte mått toppen under veckan....

Hahahahahaha jag var hem till mor idag och testade Wii Fit....Hur roligt är inte det??!
Man kan mäta vilket BMI (min gumma blev kort och tjock...snyft) man har och vilken ålder kroppen kan tänkas ha utifrån balans och ens riktiga ålder...Tihi


Jag blev 35 år!!!????!!??!!! Panik!
Nu jäklar blir det träna av här...
Vi har registrerat hela familjen som nu ska träna där regelbundet...Kanon kalkon....


Näää nu har jag inte tid att sitta här mer...Just för tillfället....
Måste ta fram kläder för morgondagen och göra allt klart......
För Kärleken min har varit sååå himla gullig och bjudit med mig till Formex mässan, just för att han tyckte jag har verkat nere på senaste tiden...
Så upp tidigt vi ska....
Min gulliplutt då ;)





Tjingelitjong på er!



Psssst:
Filmen var hur mysiiiiig som helst!
Den kan jag varmt rekomendera...
Många gånger skrattade både jag och D. så vi höll på att kissa ner oss bägge och många vändor tvingade man tillbaka tårarna.... ;)

1 kommentar:

Hos Syster Olga sa...

Lämnar ett litet fotspår att jag varit in å uppdaterat vad du gjort...haha
Life is fucking boring...jag bara sitter hemma å inget händer.fet fet ont i leder för att man bara sitter här.Inge sol å snön piskar,ingen promenad just nu allafall...Vad vi göra med livet? Öppna roligt Cafe med god mat å fika å lite inredning kanske?? haha
Dröm vidare lilla olga..

Kram Moster