fredag 19 december 2008

Visst är det mysigt när det dimper ner något så trevligt som en tanke från någon som står en nära....


Idag fick jag nämligen två vackra julkort hem i brevlådan...


Det smaskiga ischokladsreceptskortet från mina gulliga Farmor och Bertil...


Sedan det jätte fina ihop pysslade julkortet som var så vackert fick jag av moster Ann~Sofi, det blir vackert att hänga upp här hemma :)





Tack så himla mycket för det!


Tyvärr har jag helt halkat efter där med julkorten, inte skickat ett endaste i år..Hmmm typiskt...


Något väldigt roligt som satt fast på kuveret från Ann~Sofi..
Joo klister märket!
Det skulle man gnugga på så LUCKTADE det! Mmmm Jul och apelsin doft! Jätte rolig detalj...

Blev jag så glad över....



Näähä här kan jag inte sitta, nu ska jag göra mig i ordning...
För jag och Kärleken ska gå ut och äta på restaurang...Mysa lite...
Skulle egentligen klätt granen men det får vänta tills i morgon, för idag behöver vi mys...

Tjing Tjing på er!

1 kommentar:

Ann-Sofi sa...

hallo blidde det nå julgranspyntning? Ja visst är det kul med Julkort... själv har jag en tendens att skicka många många fler än vad jag själv får...): lite tråkigt är det men man vill ju önska god jul!