torsdag 11 december 2008

Klockan är på pricken just nu 23.26 ZzZzZzZzZzZz och jag ska bege mig ut i kallheten för att hjälpa Kärleken med att skotta vår tomt.....

Det är nackdelen med att ha en butik i samma hus för då måste vi till att skotta uppfarten direkt när snön slutat falla, inför morgondagens kommande kunder...

Då vi inte har lyxiga saker som ett vrålåk till traktor med skopa eller super snöslunga så får det gå för hand...

" Tänk på motionen, tänk på motionen, tänk för fasiken på din möjligtvis kommande stenhårda rumpa Erika..."

Tihi mina tankar när jag känner latmasken börjar krypa i mig och som helst stannar inne och ser klart på Ice Road Truckers...
Nää så ond kan jag inte vara....Kärleken har ju redan påbörjat jobbet.....


Som belöning väntar mors underbara och omtalade blåbärsbullar (jätte nyttigt efter min så kallade motionsvända där med skottningen) och en varm kopp té när vi kommer in......Mmmmmmums!


Kärlek.....

In.......

Action......


Tjilivinken

Inga kommentarer: