onsdag 10 december 2008

Vi komma, vi komma, från Pepparkakeland, och vägen vi vandrat tillsammans hand i hand.


Så bruna, så bruna, vi äro alla tre, korinter till ögon och hattarna på sne.

Dekorerade och fina blev våra små pepparkakor jag och lilla syster W. bakade idag.....
Smaskigt goda dom är....


Sedan efter att Kärleken slutat jobbet fick jag ett paket...Bara så där utan att det var min födelsedag....
Fick det just för var att jag hade känt mig så ledsen och nere senaste tiden, så detta skulle muntra upp mig.... :)
Mmmm choklad tänkte jag....Tihi som vanligt tänker jag på något att äta...tiihi


Nej nej så fel jag kunde ha!

Självklart känner D. mig bättre än så......

Det var en film! Inte vilken film som helst heller! Mina fyra bästaste vänninor.....

Tack Tack Tack Tack till min hjärtevän...

Så nu är stora frågan...Greys Anatomy eller Sex And The City?!

2 kommentarer:

Therese sa...

halloj bruden! jag brukar gå inne och tjuvläse din blogg utan att skriva nått.. så nu tänkte jag göra slag i saken och säga hej!

-Hej!

jag har just skaffat en egen blogg och länkar dig där.. de är okej va?

God JUL!!!!
therese

Therese sa...

ja, de är ju super roligt att se hur det är och vad du gör... skulle vilja se vad fler av alla från klassen gör.. men jag har inte hittat någon annan.. tror dom kör facebook, å de är jag inte så pigg på! ha de bra!