lördag 1 november 2008

Kvällen blev myspysig trots allt......
In i det sista försökte jag verkligen komma i filinkii men då jag vara nära att ge upp och krypa upp i soffan medans Kärleken spelade tvspel så blev jag övertalad!
Både från Sabinas håll och Kärlekens att jag borde göra något annat än bara sitta här hemma och det var inget party på krogen som gällde, så det blev en vända hem till Sabina trots allt!
Det sköna var att inga finkläder åkte på, mysbyxan i högsta hugg och med snacks,vin och några öl satt vi uppkrupna i soffan i hennes jätta vackra nyinflyttade lgh....
Bara pratade, såg på tv och hade det trevligt!

En mycket mysig kväll.....
Planeringarna inför en julig middagsbjudning är på g. vi båda tyckte att det var dags att vi tjejer med gubbar samlades för att just ha en mysig kväll med mat, dricka och enbart trevligheter!

Det ser jag framemot

Nu är det däremot sovdags för min del....

Hoppas ni haft en trevlig Halloween

Natti Natti

Inga kommentarer: