fredag 31 oktober 2008



Åååååhh ångest!

Här sitter jag ny sminkad och håret fixat men sååå himla trött.......

Både av arbetet och den tidiga morgonen men även på mig själv!


Med drickat på kylning, sminket på plats, håret fixat och musiken på högsta nivå försökte jag verkligen verkligen komma i filinkii.......


Dessvärre verkar mitt påtvingade (från min sida) humör försvinna allt mer för varje minut som går........


Idag hade jag ju smått sett fram emot att vi skulle tillbringa en rolig "hällvinskii" kväll tillsammans, vi tjejer.....

Hemma hos Sabina....


Men då det hela verkade rinna ut i sanden utan någon detaljerad planering och slutligen var det bara jag och värdinnan kvar....Verkar det nu som att jag dessvärre även jag drar mig ur..Snyft...


Jag som hade sett fantiserat om en helkväll med dricka, kanske någon matbit och en massa tjejsnack........


Men tröttheten bara kommer närmare och närmare för varje minut som går och ju längre bort hamnar mitt påtvingade filinkii.....


Sedan finns det en viss mage som börjar bli hungrig så då lär jag åtgärda det och klockan tickar iväg för varje minut som går......



Med allt detta resulterar det hela i att jag som jag alltid får...


Beslutsångest och skiit dålig samvete!



Jag vill ju umgås!

1 kommentar:

Hos Syster Olga sa...

åh va tråkigt att det inte vart nån tjejkväll för er...really boring när man gjort sig vacker å allt...usch
Ja alla har väl panik för snön å kylan som kommit för snabbt till oss,då vill folk hålla sig hemma.
Vi har inge snö,bara mörker å regn,kom lite snö men det ligger inte kvar.Blåser isbjörnar iallafall.
Ha en trevlig hällavin allafall så hörs vi.