lördag 1 november 2008

Ååååhh varför slutade jag någonsin att lyssna på Sophie Zelmani???!

Världens bästaste är ju hennes första album "Sophie Zelmani" som släpptes 1996....
MmmmMmmm vad jag lyssnade på den skivan men vart tog den vägen??
Skulle inte förvåna mig om jag fick för mig, att jag hade tröttnat på henne och sålde den på loppis eller något konstigt??! Suck....
Som jag har letat men inte funnit den, vad göra då?
Jo jag tog hem den på datorn och sitter här gungandes och sjungandes (men min hemska stämma...) till Kärlekens fasa...Hihi


Alla gamla minnen kommer tillbaka som om det vore igår jag gick på högstadiet, festade, härjade som en galning med Sabina, bodde hemma hos mor i mitt stora rum med alla mina miljoner fastklistrade paljettstjärnor i mitt tak...
Några av stjärnorna var i allra minsta minsta laget, skit dryga! Tihi
(Som jag klistrade dit för hand med en lim tub, tog veckor!!)
Ännu längre tid att få bort dom när jag flyttade...Hahaha saknar mitt rum!



Luta er tillbaka och njut en stund av mina favvolåtar!
(Uppdatering.....Hmmm fungerar det inte för det...suck!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

skivan var min och jag lyckades ta den tillbaka ;)

Anonym sa...

förressten har hon släppt en ny nu

Pink Chocolatier sa...

Jo hon har släppt en ny nyligen men har lyssnat på den men jag är fortfarande mer förtjust i hennes gamla...
Hihi där tror jag minsan att du har fel, för jag minns mycket väl när jag köpte skivan och jag har hittat den!
Låg hemma hos mor bland en massa annat av mina gamla saker ;)