måndag 3 november 2008

Då var helgen över och dags för en ny vecka med ny energi..Hmm just ja...För mig är det ingen skillnad oavsett om det är helg lr. vardag...ZzzzZzzz

Min helg har jag tillbringat hemma i myset.....
Lördagen tillbringade vi hemma, Kärleken mådde inte så bra....

Uppkurade i soffan med en massa massa tända ljus, god mat och en bra film stod allra högst på schemat...

Middagen var riktigt smaskig...
Kände för att testa något nytt så jag gav mig in på att göra en rotfruktsgratäng....
Riktigt gott faktiskt!

Var lite tveksam till en början, visste ju inte ens hur en palsternacka smakade ÄNNU MINDRE hur den såg ut???! Tihi men jag fann till slut....
Till det var det lax och en kall dressingsås...Mums ♥

Kvällens film blev Pixars underbart roliga barnfilm/familjefilm Wall-E.....


Hahaha så jag skrattade, skrattade så mycket att tårarna sprutade...
Så många mysiga detaljer som jag totalt förälskade mig i...

En klockren julklapp till småsyskonen

Inga kommentarer: