måndag 20 oktober 2008

Nu har jag pysslat lite och smaskat på en riktigt god frestelse, riktigt mumma

Vaniljvisp, mosade jordgubbar, mariekex doppade i smaksatt kaffe och lite krossad maräng....Mums!


Ett halsband lyckades jag få till, visst har jag pulat med det sis så där sen i helgen men nu är det klart!


En lite närmare titt på detaljerna....



Jag äääälskar turkost och det är ett mycket återkommande färg i mina smycken, speciellt dom som är till mig själv......

Gääääääsp känns som det är sovdags, ögonlocken börjar göra sig påminda om sin tyngdkraft...

ZzzzZzzzz Natti Natti

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Hejs svejs! Jag köpte vår skänk för mååånga år sen hos en antikgubbe. Den var avlutad till för några år sedan då jag fick för mig att måla den vit. Och det har jag aldrig ångrat. Du ska se att du kommer på så småningom om du vill måla din julröda skänk eller inte. Låt tanken få mogna ordentligt innan. Himmel vilket vackert stort hus ni har förresten. Kram Paula