måndag 20 oktober 2008

Nu har jag gjort det igen....

Dålig uppdatering men dagen har bara regnat förbi....
Hur tråkigt är inte vädret vi lever i...
Ena dagen soligt vacker, dagen därpå regnar allt detta bort för nu är det kallt och rått......

Förmiddagen började jag och mor med den dagliga långpromenaden, sedan var det lunch dags....
Sedan har det rullat på utan att jag har gjort något riktigt vettigt...
Huvudet har haft ett eget liv, dunder och brak var det idag...Usch för huvudvärk......
Men en del pysslande har jag hunnit med och mer ska det bli här under kvällen....

Känner för en datorfri kväll så resten av kommande kväll blir det myspys i soffan med vår super lilla familj...(Hrmmm Kärleken!! Jag tycker det är dags att börja arbeta på utökningen..Hihi)

Jag även hunnit med lite Traderor.... Kika HÄR så kanske ni finner några fynd!

Inga kommentarer: