onsdag 22 oktober 2008

Jag kan gladeligen rapportera här att jag har varit duktig idag igen....
Låååång promenad blev det här i morgon solen med mor.....
Det känns så himla bra att jag äntligen har kommit in i rutinen igen, älskar att promenera!
Ett tag där så kom jag ur spår och visste knappt vad jag hade benen till..Hahaha.....
Men jag har alltid tyckt om att ta lååånga promenader och allra helst nu!
När man uppskattar värmen och solen som mest, för man vet att snart så syns vi som minst....
Mörka, kalla och ruggiga dagar går mot oss då är det nästan en pina att ta sig ut.....
Men nu jäklarenamma så hoppas jag att jag kanske kommer att komma i mina jeans inom en snar framtid...Tihi illa illa det där med mina byxor...Urk.....

Nu ska jag varjefall pallar mig ut i solen för fönstrena väntar tydligen på mig......
Finns det något tråkigare än att skura fönster.....??!
Det är eländigt drygt med att det blir randigt och lyfter man på armen och gör lååååånga heeeela drag så rinner det kalla vattnet ner längst armen och ner i armhålan..Usch...
Men det här är ju i och för sig hundra gånger bättre än när vi skurade fönstrena sist här i huset...
Då var det isande kallt, mörkt och mitten på December.....
Fönstrena var så hårt smutsiga efter all renovering så det blev ett antal vändor med skrapan....

Ajaja nu har jag bara gnällt här så nu kilar jag ut i solen....
Hoppas detta går fort så jag kan få pyssla med något roligare resten av dagen!

Tjing Tjing solstrålar....

Inga kommentarer: