torsdag 16 oktober 2008

Idag blir det en vara hemma och mysa dag....

Regningt och mörkt är det ute så någon större lust för något annat att göra har jag inte......
Möjligtvis om jag ska åka upp till stan en sväng, sugen på att åka på någon loppis kanske :) En snabbvända...Om jag orkar....Tihi

Annars så har jag funderingar på att pyssla lite, spackla klart det sista i mitt rum, påbörja målningen av taket coh varför inte sy något?

Det var evigheters evigheter sedan jag använde symaskinen.....
Kanske är det dags att ta tag i det......

Dessa två är mina helt klara favoriter inför den kommande sommaren, ( visst sett att dom har börjats sväva omkring på alla olika bloggar ), men det struntar jag i...För jag är Förälskad
Kolla dom glittriga leggingsen....MmmmMmmm


Så förbannat snyggt med en casual gråtunn som det glittriga lyser igenom...Ooooh vackert

Nu ska jag åtminstonde börja dagen med en dusch, möjligtvis en lite frukost...

Men nu har jag varit vaken för länge och väntat att orken skulle infinna sig att tillaga frukosten för lång tid, så nu är det snart dags för lunchen ju....Suck på mig....

Inga kommentarer: