torsdag 16 oktober 2008

I det regniga och burriga vädret, tvingas jag nu på en promenad med Pancake....
Det är den kära gubben som sa de hemska orden!

Hon börjar bli tjock!

Ja och det är ju lika med....Om hunden börjar bli tjock så har jag det bekräftat, jooo jag har åxå blivit tjockare....Hrmmm sådan hund sådan matte....Suck............


Det här är vad jag ser när jag kikar ut genom fönster, visst fina färger MEN det är kallt ute!! Uäck!


Men då var det promenad dags då, mot min vilja men för mitt eget bästa.....
Så går det om man äter chokladbollar till frukost...
Jaaaa!! Jag skrev det och nu får jag stå för det! Usch ångesten är en fett faktum...
Hahaha försökte hålla det för mig själv men om jag berättar det här, så kan jag ju inte göra om det!! Eller??! Åååh med mig vet man ju aldrig.....Jag kan inte behärska mig, ingen självkontroll ååååh drygo mig.....Urk.....

Vi går nu!

Inga kommentarer: