onsdag 15 oktober 2008

Ja ni efter dagens flängiga vändor så var jag heeeelt slut!

Planerna blev lite ändrade under dagen, inge fönstershopping i Fagersta, vi insåg att det var en onödigt slöseri med krafter eftersom der inte finns mycket att se på där...Tihi
Men en Röda Korset har dom så det hann vi med.....

Där fyndade jag följande....

Den röda Busnel tröjan, svarta stövlarna och den bedårande underkjolen....

I söderbärke på deras loppis fyndade jag dom super sköna och vackra vantarna 10 kr!



Vi hann även med en loppis i Avesta och en i Krylbo.....
I Avesta fann jag en skatt!!!!!


Den uuuuunderbaraaa strykbrädan som osar shabby chic feeliiings! 30kr var priset! Aaaahahmouhah! Jag var såååå lycklig!

Nu ska den få lite ny vit färg och ett vackert överdrag! MmmMmmm

På vägen hem stannade vi till i Norberg och fikade...Mums


Lillasyster W. blev med på ett hörn...

2 kommentarer:

Hos Syster Olga sa...

Men ÅHH jag måste oxå ha en sån strykbräda !
Du måste köpa en till mig om du ser nån...
kolla min blogg så får du se min lilla smådetaljs strykbräda som jag har snyggat till ...haha

Ha det bra!
från moster olga

Pink Chocolatier sa...

Hihi ja gissa om jag blev överlycklig när jag fann skatten!!?!
30kr!!! var ju ingenting..tihi
Japp jag ska hålla utkik :)