söndag 12 oktober 2008

Gruskornen i mina ögon har börjat bildas till betongklot...ZzzzzZzzzZzzz Gäsp!
Kärleken sitter och kollar på Puscher??! Skiiit filmer, förstår inte hur han kan tycka dom är bra, ingen vettig handling...Tihi kära hjärtanes....

Själv har jag växlat mellan att sitta här och sticktovat mitt halsband jag påbörjade igår kväll under tjejkvällen...
Men herre guuu så jobbigt det var, vilket pillgöra...
Rena rama terapi görat....

Kommer att ta lång tid innan det här halsbandet är klart, pust.....

I övrig så har den här dagen rullat förbi i en väldanns fart.....

Inget riktigt vettigt har vi fått gjort heller.....
Började dagen med en runda till blomodlingen, hade velat haft mer blommor till altanen.....
Dessvärre var det väldigt urplockat från gårdagens jippo....
Så det blir ett återbesök under veckan, sedan tog jag en härlig och mysig långlunch på fiket med Kärleken......

Små putsning har även hunnits med i mitt blivande pysselrum, wowiiiihii
Här är Kärleken in action......

Måste ju stanna upp och fundera så att man inte göra något fel...Hihi
Japp vi vet....Den baouta stora svarta fläcken i taket, ser INTE bra ut...
Men den är genomsökt och testad...En gammal skada som det inte är någon fara med längre....;)
Nu ska jag nog krypa i sängs med min super trötta lilla Panni Pannkaka....ZzzzZzzz

Inga kommentarer: