lördag 11 oktober 2008

Den här dagen har bara svichat förbi i alla världens hast....

Under förmiddagen bar det av på en lite shoppingtur, det blev två loppisar och en blomodlings butik....
Jag har nu inhadlat mig en massa fina blommor....
Så nu är det sååå vackert utanför vår lilla butik....
Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, då plastpappa G. och Lillebror D. är i sthlm på fotbollscup så myser jag med mor och lillasyster W.

Kvällen var planerad av lillasyster, det var pyssel och filmdags på schemat...
W. och mor pular med lera och jag tovar mig ett halsband....

Dessa filmer står på schemat....



Hur knäppt är inte det inte att W. aldrig har sett dessa barnfilms klassiker??! Stackars dagens barn som missar allt detta gott.....

Så nu är det bänkat med filmmaraton med en massa onyttigt uppdukat, ost och kex, ostbågar, godis..Usch så gott med blä så onyttigt....

Tur är väl det att man har varit duktig och klämt in en lååång promenad under dagens fullspäckade schema...
Men morgondagens promenad kommer att bli en super låååååång för allt snask man trycker i sig ikväll!

3 kommentarer:

Josssan sa...

Halloj!

Joo. :)
Visst skulle vi kunna det.
Hur gick det med filmkvällen igår? hade du trevligt?

Kram Jossan

Gårdsromantik sa...

Så sugen jag blev på Teskedsgumman och Pippi - tänk när hon åkte tunna och cyklade utan Juk...vilka barndomsminnen!

Kram Maud

Pink Chocolatier sa...

Jo då film kvällen var super mysig, trevligt med en riktig tjejkväll med film och pyssel....
Jaa pippi ger verkligen nostalgi känslor!
Hennes sockerdricka träd, hur mysigt är inte det, vill ha!
Tunnåkningen går verkligen undan...tihi