måndag 15 september 2008

Tårtan blev så där....
Inte alls lika vacker som jag hade tänkt mig, inte lika god som jag drömde om heller...Haha
MEN fyllningarna var väldigt goda så egentligen var nog tårtan god i sig....

Bara det att den såg ut som en skev badmössa som hade blivit ner kastad för en trappa 10ggr, övertrampad och påkörd...Hahaha....
Det krävs mer övning innan jag kan kalla mig tårtproffs...Tihi
Härdan efter håller jag mig nog till all annan bakning och matlagningen...hihi

Hur som helst...

För att glömma tårtfiaskot fönstershoppade jag lite grann...

Som så många andra brukar även jag kika in hos Forever21 men aldrig har jag klickat hem något men vem vet snart kanske jag inte kan hålla mig längre..Hihi
Fann en massa vackert men framför allt kan man inte säga fy skam till deras Sale avdelning, många många fynd för 100 lappen....

Kolla bara in några av mina favoriter här nedan....

Nu är det nog sängdags för min del....

Natti Natti

Inga kommentarer: