lördag 13 september 2008

Efter många timmar framför datorn i jakten på tårtinspiration så lyckades jag knäcka en svår nöt, jag snickrade ihop ett eget tårtrecept från tack vare många olika källor....

Så i hela 4 timmar har jag och lilla syster W. bakat tårtbottnar och förberett fyllningar för morgondagen.......
Nu sitter jag här....I väntan på att min hemmagjorda marängbotten ska bli klar.....
Passar på att rätta mig själv då jag inte har huvudet med mig!
W. blir ju inte 7 år utan hela 8 år!! Hahah att man aldrig kommer ihåg rätt....tihi
För mig och Kärleken laddas det inför en filmkvällmed cheeeeesedoooooodels och myspys.....

Kvällens film är Iron Man, hoppas nu att den är bra!
Men min favorit film för detta år FÖRUTOM min älskade SATC är det en film vid namn THE BUCKET LIST....

Heelt underbar film med inga mindre än Jack Nicholson och Morgan Freeman....
Dessa gubbar är ju bara sååååå härliga....
Under filmens gång växlade det mellan tårar av skratt och tårar av lessenhet...






Så nu får vi se hur kvällen film är...Hrmmm....
Nu ska jag kika till min Maräng....

Inga kommentarer: