måndag 15 september 2008

Idag är det en sån där tråkig dag då allt känns skit låååååååååång tråkigt...
En envis huvudvärk som nästintill gör att mitt huvud exploderar har haft ett hårt grepp om mig ända sedan jag klev upp ur sängen i morse....

Dagen har rullat på utan att någon större händelse svävade förbi, huvudet värker, ångesten gör sig påmind, utmattning och hopplösheten finns hängades runt min hals....

Blää och fy fasiken vad det är tråkigt att inte ha ett arbete, att inte ha en sysselsättning på dagarna!!

Orken och fantasin att göra något här hemma eller kanske pyssla, varför inte sy mig en vacker klänning, finns INTE.....Varför inte????!!
Vart är min inspiration??
Min ork???!!

Men Två vettiga saker har jag varjefall orkat tagit mig själv till att göra....

En långpromenad på 1 timme i morse och en 30 minuters träningspass framför tv.n med Kärlekens hantlar och min egna tyngdkraft...
Så det var bra gjort av duktiga jag....

Hmm suck men nu känns det så där tråkigt, vad ska jag nu hitta på då??

Funderar på att ge mig själv en makeover, plastikoperera hela mig, fettsugning, läppförstoring, bröstimplantat, rumplyft, kemisk ansiktsmask allt vad man kan komma på men då pengarna inte finns...Hahaha
Så får jag hålla mig till lite mer realistiska förvandlingar som solning och hårfärgning.......
Saken är ju bara den vilken färg ska man ta till nu då??

Är starkt förtjust i Nicole Richies färg här nedan.....
Jag VILL åxå ha låååångt hår NU!!!
Snälla ge mig något kul nu!

Eller ska jag kapa av mig det igen??


Nu är min längd i stil med Nicoles här, har varit sugen på att permanenta håret i stora lockar..Hmm svårt att bestämma mig...Vill bara att något ska hända!


???!

1 kommentar:

Anonym sa...

SHIT vilka loppis fynd!!!
Jag har nog inte varit på loppis på ett år !
JA, "Min daniel" e verkligen mannen i mitt liv!
Ja klart vi ska träffas tänkte dricka vin någon helg och testa klänningen :P (kanske i helgen )
Vi får höras!
Kram