lördag 13 september 2008

Tårtbakningsplaneringar försegår just nu hemma hos mig....

I morgon ska vi fira lilla syster W. som fyller hela 7 år på Måndag...
Gusch så stora små syskonen börjar bli.....Mina söta små hallon!


Egentligen har jag funderat på W. tårta ganska länge men då jag inte fick något klar tecken att jag skulle få baka den så har jag Inte planerat något vidare bra...Suck!


Hon skulle ju bli himmelskt glad om hon fick en vacker tårta som denna.....
Förtjusningen i denna kära katt är stor från hennes sida....
Men då utan någon vidare bra planering så kan det nog dessvärre inte bli en sådan tårta...Snyft..


Bilden har jag lånat från en underbar blogg, hon gör såna fantastiska tårtor!

Heeeeelt Otroligt duktig är hon! Min nya bakningsidol!

Duktiga Anna med bloggen Sockersött

Så nu arbetar min fantasiverkstad för fulla koppar.....

Kruxet är ju prestationsångesten som kan komma smygandes när man ser så många duktiga tårtbakningar.....Men övning ger färdighet, så jag får sätta igång nu....Tihi

En dag är jag lika duktig som Anna....Önsketänkande.....

Nu ska jag söka vidare efter inspiration och idér.....Vill gärna hitta ett super gott gott recept också.....

Jag söker vidare!

Inga kommentarer: